Marketingplan

Anke Keijsers

Projecten

Ik geef advies over

Ik geef advies over jouw marketingplan. Waar begin je mee? Hoe bepaal je je doelgroep? Wat vind je lastig? Waar twijfel je over? Wat ga je zelf doen en wat ga je uitbesteden? En als je een onderdeel uitbesteedt, aan wie dan? Hoe herken je kwaliteit?

Laten we een uur met elkaar sparren over jouw vragen en ik kan je met een paar scherpe vragen, zeker op weg helpen en inspireren. Vaak heb je zelf al een heel mooi merkverhaal dat je alleen nog maar hoeft te vertellen op een authentieke en enthousiaste manier. Laat mij je helpen, plezier in je marketing te krijgen of te vergroten.

Mij niet bellen voor gebakken lucht verhalen of poeha : ).

Ervaring

Met een achtergrond in consumentenonderzoek (zeven jaar) mocht ik een kijkje in de keuken nemen van de grote A-merken zoals Bolletje, Dr. Oetker en Durex. Dit was zo inspirerend, dat ik zelf aan de marketingknoppen van een mooi merk wilde gaan draaien. Ik maakte de overstap naar een rol als marketingmanager in de sierteelt. Hierbij was ik verantwoordelijk voor de marketing van 25 Duitse bloemenwinkels en zette ik een consumentenmerk voor bloemen- en planten op.

Na zes jaar besloot ik te gaan ondernemen en mijn opgedane kennis over internationale marketing, campagnes, branding, doelgroeponderzoek en pers, in te zetten voor andere mensen en merken.

Als ondernemer was ik onder andere betrokken bij marketingcampagnes van de Haagse Hogeschool, Mitsubishi Forklift Trucks en als kers op mijn marketingtaart, een rol als international brand manager voor Looye Kwekers – bekend van de lekkere honingtomaten. Bij Looye was ik trots op het leiden van grootschalige consumentenacties en het introduceren van een nieuwe propositie in drie landen tegelijk.
5/5
Nadat Anke mij heeft vervangen tijdens mijn zwangerschapsverlof (2018) heb ik haar wederom gevraagd om ons te helpen als projectmanager voor de merktransitie in 2021. Een project van grote omvang, dat Anke intern en extern heeft gemanaged. Onze helikopter in enorm drukke tijden.

Anke is eigenaar, creatief en zeer zelfstandig. Anke geeft het vertrouwen dat het in goede handen is en geeft extra gas bij wanneer nodig. Zeer fijne collega om aan boord te hebben. Ik sluit niet uit dat ik Anke nog een keer om hulp zal vragen. Ik zou haar zeker aanbevelen.
Danique Folkerts - in haar rol als marketingmanager Mitsubishi Forklift Trucks
Anke Keijsers

Marketingplan

Marketing: zonder bla bla, met 20 jaar ervaring.

Ik wil kennismaken met één van de experts

Chat openen
💬 Spoedje?
Spoedvraag? Stuur hier je bericht en wij bellen je zo snel mogelijk.